آموزش دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده

کاملا رایگان، بازاریابی دیجیتال را یاد بگیرید و در کسب و کارتان استفاده کنید.

آموزش دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده

کاملا رایگان، بازاریابی دیجیتال را یاد بگیرید و در کسب و کارتان استفاده کنید.

ما به شما می گوییم چه چیز برای فروش بیشتر محصولات و خدماتتان بوسیله بازاریابی شبکه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ، فکس مارکتینگ و … کمک موثر و ملموسی خواهد کرد.

==============
وبسایت ما به آدرس:
http://pulsend.com
==============

دیجیتال مارکتینگ ، فرآیند ارزش آفرینی برای مشتری است.

  • ۰
  • ۰

افزایش فروش با نظرات کاربران

بازاریابی دیجیتال فرآیندی بسیار جذاب و پر از تعامل در مقیاس جهانی است که شرکت و برندها را همچون گردابی به درون می کشد بی آنکه خواسته باشند در این فضا حضور داشته باشند. یکی از ابزارهای قدرتمندی که شرکت ها مجبور به بکارگیری تکنیک های دیجیتال مارکتینگ می کند، نظرات کاربران محصولات و خدمات متنوع است. وبسایت های مرجعی که امکان اشتراک گذاری نظر Consumer Reviews را به مصرف کنندگان هر محصولی می دهند؛ هر چند این سایت ها در دسته بندی شبکه های اجتماعی Social Networks نیستند، اما عملکردشان به همان میزان موثر و قدرتمند است. در مطالب بعدی در خصوص آموزش بازارایابی دیجیتال، به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید این جریان به شدت رادیکال اشتراک نظرات را مدیریت کنید و بتوانید به درستی بر لبه این تیغ بُرنده حرکت کنید. در مطلب زیر بیشتر در خصوص اهمیت این موضوع و تجربه یکی از ارائه دهندگان اشتراک گذاری نظرات در دنیا گفته ایم.

نوشته ها مرتبط

افزایش بازدید سایت و... در این مطلب می خواهم وبسایتی را معرفی کنم که با 6.2 میلیون بازدیدکننده، محلی بسیار معتبر و درجه یک برای انتشار محتواهای مفید شما و منبعی مناسب برای اف...
سه قانون طراحی تبلیغ... برای تبلیغات در اینستاگرام چه از پیج های پربازدید استفاده کنید و یا چه از Instagram Ads، باید سه قانون اصلی را حتما در نظر بگیرید. این سه قانون در همه...
استراتژی تبلیغات در ... طبق آخرین آماری که توسط وبلاگ رسمی اینستاگرام منتشر شده است، این شبکه اجتماعی اشتراک تصاویر، بالغ بر 800 میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد که قریب به 50...
تبلیغات در اینستاگرا... به نظر شما چرا باید در اینستاگرام تبلیغ کرد؟ قبل از شروع موضوع بحث، بهتر است سری به اعداد و ارقام کاربران ایرانی در اینستاگرام طی تحقیقات موسسه TechRa...
تبلیغات در شبکه های ... تقریبا این روزها همه می دانند که می شود در شبکه های اجتماعی تبلیغ کرد و نتیجه مطلوب گرفت. منشاء این تفکر نیز بعضا موفقیت های مقطعی برخی از فعالان شناخ...


از هر 10 نفر، 9 نفر قبل از تصمیم به خرید به بررسی محصولات آنلاین و نظرات کاربران نگاه می کنند. این پژوهشی است که سال گذشته در ایالات متحده امریکا انجام شده است و در ایران این مقدار کمتر است و هنوز تحقیقات رسمی ای در این زمینه در ایران صورت نگرفته است. اما به هر حال حتی اگر از هر 10 نفر، 2 نفر به نظرات مصرف کنندگان قبلی روی سایت ها مراجعه کنند، و اگر شما در آن بررسی ها نمره قبولی گرفته باشید، این به معنی 20% تثبیت فروش برای شما در فضای آنلاین خواهد بود.

نظرات کاربران تاثیر شگفت انگیزی در اعتماد به برند دارد

برای خوتان هم بارها اتفاق افتاده است که برای خرید یک گوشی موبایل، به بخش نظرات کاربران دیجیکالا مراجعه کرده و نظرات کاربران را یک به یک مطالعه کرده اید. البته من در سایتی مثل دیجیکالا، به عمده نظرات و سطح تفاوت آنها با یکدیگر توجه می کنم تا از ساختگی نبودن آنها اطمینان حاصل کنم. بهرحال اگر عمده نظرات در مورد محصول مثبت باشد، ذهنیت من نسبت به خرید آن محصول هم مثبت شده و یک قدم به خرید نزدیک می شود. به گفته “برایت لوکال” 72 درصد از مصرف کنندگان می گویند نظرات مثبت باعث می شود آنها بیشتر به آن تجارت اعتماد کنند. 88٪ دیگر می گویند که آنها به نظرات کاربران بیشتر از توصیه های شخصی اعتماد می کنند.

در تصویر زیر، نظر یکی از مصرف کنندگان یک برند گوشی موبایل در خصوص محصول را مشاهده می کنید. همانطور که نظرات مثبت موجب افزایش اعتماد مشتری به برند می شود، محصول بد می تواند نظر بد تولید کرده و فروشش را به طور کلی کاهش دهد.

بخش نظرات کاربران دیجیکالا - محصول بد اثر بد

Reevoo سایت به اشتراک گذاری نظرات مصرف کنندگان محصولات متنوع است که از سال 2005 کار خود را در انگلستان شروع کرده و امروز در بیش از 60 کشور دنیا با 30 زبان مختلف، در حال ارائه سرویس می باشد. این شرکت چندی پیش از طریق یک مطالعه موردی در سطح کاربران خانگی کشف کرد که نظرات آنلاین به طور متوسط 18 درصد افزایش در فروش را به صورت مستقیم ایجاد خواهند کرد.
با رشد مداوم در فروش تجارت الکترونیک، در حال حاضر نظرات مشتریان (همه نظرات، نه فقط مشتریان ایده آل) یک عامل عمده، ماشه کارآمد و ابزار بسیار ضروری برای وب سایت های تجارت الکترونیک است. رصد کردن فرآیند نظردهی کاربران ساده اما با تاثیرات عمقی است که شما در هر مرحله ای باشید، می توانید آن را مدیریت کنید. به طور مثال اگر شما یک برند تازه تاسیس هستید و یا محصول جدیدی به بازار عرضه کرده اید، قبل از هر چیز، باید مصرف کنندگان خود را تحریک به ثبت نظرات خود در وبسایتهای مرجع کنید.

در مطالب بعدی در خصوص تکنیک های تحریک مصرف کننده به ثبت نظر خواهیم گفت.

  • Pulsend.com پالسند

افزایش فروش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی