در این مطلب می خواهم وبسایتی را معرفی کنم که با 6.2 میلیون بازدیدکننده، محلی بسیار معتبر و درجه یک برای انتشار محتواهای مفید شما و منبعی مناسب برای افزایش بازدید سایت شماست.
Medium شبکه ای است که از مردم برای مردم ساخته شده است و نوع جدیدی از نشر محتوا و همکاری های رسانه های اجتماعی را ارائه می دهد. کاربران این وبسایت در هر روز مطالب جدیدی منتشر می کنند که هر کدام آنها بیش از 45000 بازدید کننده دارد.
ناشران می توانند 3 نمودار آماری از زمان مطالعه نوشته، نمایش و بازدید کنندگان را در طی 30 روز در بخش گزارشات Medium مشاهده کنند. “علی مس” به عنوان یک بازاریاب استارت آپ در سایت GrowthSupply.com، مشغول فعالیت است.
وی با تهیه یک گزارش توانست آمار بالایی از بازدید را دریافت کند. می شود به نوعی این آمار را در زمان مشابه به عنوان یک رکورد ثبت کرد. برای یک مقاله با حدود 1000-1500 کلمه، او بیش از 4 میلیون بازدید و 144،920 فالوور در مدیوم دریافت کرد.
به نسبت همین ترافیک، لینک های داخل نوشته اش کلیک خوردند و باعث بهبود رنک گوگل و افزایش بازدید سایت متبوعش شدند.
من هم مطالب پالسند در حوزه دیجیتال مارکتینگ را در Medium منتشر می کنم. این کار به سایت ما کمک می کند تا بتوانیم محتوای های تولید شده را بر اساس دسته بندی مشخص و با برچسب های تعیین شده، بدون محدودیت در یک وبسایت با کیفیت منتشر کنیم.
علاوه بر ارتقای جایگاه برند، Medium در رتبه گوگل کلمات کلیدی ما نیز نقش داشته و امروز حتی در برخی از عبارات کلیدی، خود به عنوان یک معرف در رنکینگ نتایج جستجوی گوگل برای وبسایت پالسند نقش ایفا می کند.
همانطور که در مطلب فوق می بینید، در عبارت کلیدی ” دیجیتال مارکتینگ چیست ” ، در رنکینگ گوگل، لینک نوشته ما در وبسایت Medium.com بالاتر از لینک نوشته در وبسایت پالسند قرار دارد.
همچنین انتشار نوشته در این وبسایت نیز دارای قواعد نا نوشته ای است که باید رعایت کنید. به طور مثال برای یک مخاطب جهانی، بهتر است محتوای خود را در روز یکشنبه در ساعت 0:00 GMT منتشر کنید، زیرا مردم منتظر خواندن مطلبی جدید برای شروع هفته هستند. برای اطمینان شما می توانید یک آزمون ایمیل A / B رو در ساعت های مختلف برای دیدن اینکه کدام ساعت بهترین زمان ارسال است امتحان کنید. همچنین برای جلب توجه در وبسایت مدیوم، گاهی اوقات یک مقاله انگلیسی هم منتشر کنید تا بتوانید نظر مخاطبان خارجی به برند خود را جلب کنید. با این کار علاوه بر افزایش بازدید سایت خود، موتور جستجو را نیز متقاعد خواهید کرد که وبسایت شما دارای محتوای معتبری است و از سراسر دنیا بازدید کننده دارد.