آموزش دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده

کاملا رایگان، بازاریابی دیجیتال را یاد بگیرید و در کسب و کارتان استفاده کنید.

آموزش دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده

کاملا رایگان، بازاریابی دیجیتال را یاد بگیرید و در کسب و کارتان استفاده کنید.

ما به شما می گوییم چه چیز برای فروش بیشتر محصولات و خدماتتان بوسیله بازاریابی شبکه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ، فکس مارکتینگ و … کمک موثر و ملموسی خواهد کرد.

==============
وبسایت ما به آدرس:
http://pulsend.com
==============

دیجیتال مارکتینگ ، فرآیند ارزش آفرینی برای مشتری است.

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مشاور بازاریابی کسی نیست که بتواند در مدت زمان کوتاه هم مشکلات ساختاری فروش شما را حل کند، هم نقدینگی شما و حتی سودتان را تضمین کند. اکثر کسب و کارها وقتی به مشکل فروش بر می خورند، به سراغ راهنما و مشاور بازاریابی می روند و انتظار دارند که مشکلاتشان را ظرف دو سه ماه حل کند.

اگر بدنبال جذب مشاور بازاریابی هستید لطفا به چند نکته زیر توجه کنید:

1- مشاور بازاریابی یک همراه همیشگی است نه موقت. اگر می خواهید حاشیه امن فروش را هر ماه تجربه کنید، باید او را همیشه در کنار خود داشته باشید.

2- حتی اگر طی 15 روز، به مشکل فروش برخوردید، حتما از دانش و تجربه یک مشاور بازاریابی بهره بگیرید. اینکار احتمال ورود شما به لوپ منفی فروش را خواهد کاست. هر چه بیشتر از مشکلات شما بگذرد و راه درمان را چاره نکنید، هزینه و زمان رفع آنها نیز افزایش خواهد یافت.

3- مشاور فروش را پاره وقت استخدام کنید. نیازی به حضور مداوم او نیست. هفته ای یک روز حضور وی می تواند به روند فروش شما بسیار کمک کند.

4- مشاور بازاریابی کار آنالیز و بررسی رخدادها ناشی از اجرای فرآیند فروش شما را بررسی کرده و در قبال معایب و مشکلات، راهکار ارائه می دهد. شما برای کار اجرایی با مشاور قرارداد نمی بندید.

5- اگر در بحران ها به سراغ مشاور بازاریابی می روید، بهتر است بدانید که حداقل زمان مورد نیاز برای لمس نتایج کار ایشان، شش ماه است. پس ظرف یک یا دو ماه او نمی تواند معجزه کند. فقط می تواند برخی از معایب سطحی را مشخص و برای رفع آنها راهکار ارائه دهد.

6- از دانش و تجربه مشاور بازاریابی برای آموزش فروش پرسنل حتما بهره ببرید و از وی بخواهید که در استخدام ها و جذب و بهینه سازی تخصص نیروی انسانی به شما کمک کند.

سایر مطالبی که می تواند به شما کمک کند:

در استخدام مدیر فروش خود وسواس بخرج دهید!

آیا فکر می کنید تیم فروشتان به شما دروغ می گوید؟

CRM یا مدیریت رابطه با مشتری را اینطور بشناسید…

افزایش فروش در بازار خراب با 17 تکنیک ساده

شرح وظایف مدیر فروش برای کسب و کارهای کوچک و متوسط

شرح وظایف کارشناس فروش

شرح وظایف منشی فروش

  • Pulsend.com پالسند