آموزش دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده

کاملا رایگان، بازاریابی دیجیتال را یاد بگیرید و در کسب و کارتان استفاده کنید.

آموزش دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده

کاملا رایگان، بازاریابی دیجیتال را یاد بگیرید و در کسب و کارتان استفاده کنید.

ما به شما می گوییم چه چیز برای فروش بیشتر محصولات و خدماتتان بوسیله بازاریابی شبکه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ، فکس مارکتینگ و … کمک موثر و ملموسی خواهد کرد.

==============
وبسایت ما به آدرس:
http://pulsend.com
==============

دیجیتال مارکتینگ ، فرآیند ارزش آفرینی برای مشتری است.

  • ۱
  • ۰

تمام تلاش شما در بازاریابی دیجیتال، تاثیر گذاری دقیق روی ذهن مخاطب است. بهمین خاطر شما در بازاریابی دیجیتال ناگریز به استفاده از بازاریابی محتوایی هستید. سیگنال های متفاوتی طراحی و به بازار هدف ارسال میکنید. یکی از سیگنال هایی که مخاطب بسیار به آن دقت میکند و در بسیاری از موارد بر آن تکیه میکند، طراحی لوگو یا برند شماست. این یک رفتار کاملا ارادی در مخاطب است. او دوست دارد با یک تیم حرفه ای طرف باشد و به حرفه ای بودن تیم شما نمره می دهد و در نهایت تصمیم خواهد گرفت در کنار شما باشد یا نه. دقیقا رابطه شما با دوستانتان. شما از همراهی دوستی که علاوه بر سایر خصوصیاتش، شیک پوش است و به آراستگی مناسبی بهره می برد، بیشتر لذت می برید و بیشتر به بودن با او تمایل دارید. اگر شما یک طراحی لوگو با استانداردهای حرفه ای داشته باشید، به نا خود آگاه مخاطب این سیگنال را ارسال می کنید که به جزئیات و نماد ها و سمبل بسیار توجه دارید و این خصیصه در سایر محصولات و خدمات شما نیز رعایت می شود.

برای اینکه یک لوگوی حرفه ای داشته باشید باید به سه نکته اصلی بسیار توجه کنید:

1- طراحی لوگوی شما نباید پیچیده باشد و باید به سادگی به خاطر سپرده شود.

2- طراحی لوگو یا برند چیزی نیست که بتوانید آن را از جایی کپی کنید. مثل بسیاری از برندها از طرح لوگوی خود را از سایت های فروش طرح آماده کپی می کنند. لوگو باید منحصر بفرد باشد.

3- در انتخاب رنگ ها حساس باشید. هر برند دارای صفات مشخصی است که از سوی تیم طراحی بررسی و به کارفرما پیشنهاد داده می شود. اینها فلسفه طراحی برند شما را می سازند. رنگ ها نقش بسزایی در القای صفات برند شما در ناخودآگاه ذهن مخاطب دارند.

برای اینکه یک طراحی لوگو بصورت حرفه ای را تجربه کنید، باید از متخصص این حوزه بهره بگیرید و از اینکه خودتان مثلا فوتوشاپ می دانید و می توانید اینکار را انجام دهید به شدت بپرهیزید.

در ادامه در لینک زیر می توانید برخی از نمونه کارهای ما را ببینید:

http://brand-design.mousavidoust.biz

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی