آموزش دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده

کاملا رایگان، بازاریابی دیجیتال را یاد بگیرید و در کسب و کارتان استفاده کنید.

آموزش دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده

کاملا رایگان، بازاریابی دیجیتال را یاد بگیرید و در کسب و کارتان استفاده کنید.

ما به شما می گوییم چه چیز برای فروش بیشتر محصولات و خدماتتان بوسیله بازاریابی شبکه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ، فکس مارکتینگ و … کمک موثر و ملموسی خواهد کرد.

==============
وبسایت ما به آدرس:
http://pulsend.com
==============

دیجیتال مارکتینگ ، فرآیند ارزش آفرینی برای مشتری است.

  • ۰
  • ۰

استراتژی تبلیغات در اینستاگرام

طبق آخرین آماری که توسط وبلاگ رسمی اینستاگرام منتشر شده است، این شبکه اجتماعی اشتراک تصاویر، بالغ بر 800 میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد که قریب به 500 میلیون نفر از آنها، روزانه حداقل یکبار، به صفحه اینستاگرام خود سر می زنند و وقایع مرتبط با آن را دنبال می کنند. خب بدیهی است که آمار فوق از این رسانه، یک ابزار قدرتمند برای فعالیت های بازاریابی می سازد. بنابراین برای دستیابی به نتایج مطلوب در تبلیغات در اینستاگرام، باید برنامه و استراتژی دقیق و مناسب داشت. در ادامه به معرفی این استراتژی ها به صورت گام به گام می پردازیم.

 

 

قبل از اجرای تبلیغات در کمپین های دیجیتال مارکتینگ، باید به چند موضوع به صورت دقیق و واقعی (نه رویا پردازانه) فکر کرد. این که علاقه مندی مخاطبان هدف شامل چه موضوعاتی است؟ به چه چیزی نگاه می کنند؟ در تبلیغمان به آنها چه چیزی می خواهیم بگوییم؟ چه تصاویری باید استفاده شود؟ جنبه های فنی انتقال پیام چگونه است؟ چقدر می خواهیم هزینه کنیم؟ …

نوشته ها مرتبط

افزایش بازدید سایت و... در این مطلب می خواهم وبسایتی را معرفی کنم که با 6.2 میلیون بازدیدکننده، محلی بسیار معتبر و درجه یک برای انتشار محتواهای مفید شما و منبعی مناسب برای اف...
نظرات کاربران تا 18%... بازاریابی دیجیتال فرآیندی بسیار جذاب و پر از تعامل در مقیاس جهانی است که شرکت و برندها را همچون گردابی به درون می کشد بی آنکه خواسته باشند در این فضا ...
سه قانون طراحی تبلیغ... برای تبلیغات در اینستاگرام چه از پیج های پربازدید استفاده کنید و یا چه از Instagram Ads، باید سه قانون اصلی را حتما در نظر بگیرید. این سه قانون در همه...
تبلیغات در اینستاگرا... به نظر شما چرا باید در اینستاگرام تبلیغ کرد؟ قبل از شروع موضوع بحث، بهتر است سری به اعداد و ارقام کاربران ایرانی در اینستاگرام طی تحقیقات موسسه TechRa...
تبلیغات در شبکه های ... تقریبا این روزها همه می دانند که می شود در شبکه های اجتماعی تبلیغ کرد و نتیجه مطلوب گرفت. منشاء این تفکر نیز بعضا موفقیت های مقطعی برخی از فعالان شناخ...

اهداف مختلفی برای سفارش تبلیغات در اینستاگرام مورد نظر کسب و کارهاست. ممکن است که بخواهید:

1- شبکه مخاطبان هدفتان را گسترش دهید.
2- جایگاه برندتان و سطح آگاهی از برند را سطح جامعه هدفتان ارتقاء دهید.
3- برای سایت یا فروشگاه اینترنتی خود ترافیک بیشتری ایجاد کنید.
4- برای محصول یا خدمات خود، فروش مستقیم ایجاد کرده و به افزایش فروش دست یابید و یا تعداد دانلود اپلیکیشن موبایلتان را افزایش دهید.
و یا سایر مواردی که اختصاصا برای شما حائز اهمیت است.

بهرحال ما در این مجموعه نوشته ها، قصد داریم به شما کمک کنیم تا بهتر فکر کنید، بهتر برنامه ریزی کنید، بهتر اجرا کنید و به نتیجه بهتری نسبت به سایرین دست یابید.

برای طراحی استراتژی تبلیغات در اینستاگرام، اولین چیزی که به خاطر باید بسپارید این است که Instagram یک رسانه موبایلی است. بنابراین نوع مواجه کاربران با این رسانه و محتوای داخل آن بسیار رادیکال تر از سایر رسانه هاست و شما باید بهترین تجربه ممکن را برای مخاطبان خود رقم بزنید. در غیر اینصورت به سرعت و نحو شگفت آوری بر اساس قوانین بازاریابی ویروسی، منفور خواهید شد. برای مثال سایت یا فروشگاه آنلاین شما باید برای نمایش در سخت افزارهای موبایل بهینه سازی شده باشد. در غیر اینصورت، اگر سایتتان نمایش مناسبی در موبایل ندارد، اهداف تبلیغات شما تنها به ایجاد آگاهی از برند محدود خواهد شد و نمی توانید اهداف دیگری را در آن برنامه ریزی کنید. اهداف نظیر افزایش ترافیک، افزایش لیست ایمیل، افزایش نرخ تعامل با مخاطب و … .

برای تبلیغات در اینستاگرام به دنبال چه نوع مخاطبی هستید؟

برای مخاطبان هدف خود یک شناسنامه تهیه کنید. اول از خود بپرسید مصرف کنندگان محصول و یا خدمات دارای چه ویژگی هایی هستند. در تصویر زیر یک لیست از ویژگی های احتمالی مصرف کنندگان را مشاهده می کنید.

لیست ویژگی های شخصیتیتعریف این ویژگی های شخصیتی به شما کمک می کند تا بیهوده هزینه نکنید و بتوانید تا میزان ملموسی سطح درگیری مخاطب با تبلیغ خود را افزایش دهید.
از آنجایی که حساب های کاربری اینستاگرام با پروفایل های Facebook گره خورده است، اینستاگرام میزان قابل توجهی از اطلاعات کاربران را در اختیار دارد که آن را می تواند در اختیار کسب و کارها برای اجرای برنامه های تبلیغاتی شان قرار دهد.
شما در اینستاگرام می توانید بر اساس موقعیت جغرافیایی، جنسیت، رنج سنی و علاقه مندی های موضوعی، زبان، روابط Relationship، تحصیلات، شغل، وضعیت مالی، محل کار، محل سکونت، وابستگی قومی، زاد روز، ویژگی های والدین، گرایش سیاسی (فقط برای کاربران امریکایی)، رویدادهای زندگی شخصی، رفتار (لایک ها، اشتراک گذاری ها و …) کاربران هدفتان را دسته بندی کرده و برایشان تبلیغ سفارش دهید.

 

 

 

 

یک استراتژی را برای تبلیغات در اینستاگرام انتخاب کنید…

هر تبلیغ و پیامی که در هر رسانه ای منتشر می شود، دارای ماموریتی است. شما نیز ماموریت پیام خود را انتخاب کنید. هدفتان را از انتشار تبلیغ مشخص کنید. چند ماموریت عمده در تبلیغات اینستاگرامی قابل تعریف و پیگیری است.

شما می خواهید:
1- صفحه خود را معرفی کنید و بازدید پست های اینستاگرامی خود را افزایش دهید.
2- کاربران را به وبسایت خود هدایت کنید.
3- نرخ تعامل کاربران (Conversation) را افزایش دهید.
4- تعداد دانلود و نصب اپلیکیشن موبایلی خود را افزایش دهید.
5- فعالیت کاربران بر روی اپلیکیشن تان را افزایش دهید.
6- برند جدیدتان بیشتر و متمرکز تر دیده شوید.
7- نفرات بیشتری در رویداد برندتان حضور پیدا کنند.
8- مخاطبان نزدیک به فروشگاه یا دفتر خود را در جریان بگذارید.
و یا می توانید ماموریت جدیدی ابداع کنید.

 

در مطالب بعدی در خصوص نوع طراحی پیام در هر یک از این استراتژی ها صحبت خواهیم کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی