آموزش دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده

کاملا رایگان، بازاریابی دیجیتال را یاد بگیرید و در کسب و کارتان استفاده کنید.

آموزش دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده

کاملا رایگان، بازاریابی دیجیتال را یاد بگیرید و در کسب و کارتان استفاده کنید.

ما به شما می گوییم چه چیز برای فروش بیشتر محصولات و خدماتتان بوسیله بازاریابی شبکه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ، فکس مارکتینگ و … کمک موثر و ملموسی خواهد کرد.

==============
وبسایت ما به آدرس:
http://pulsend.com
==============

دیجیتال مارکتینگ ، فرآیند ارزش آفرینی برای مشتری است.

  • ۰
  • ۰

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تقریبا این روزها همه می دانند که می شود در شبکه های اجتماعی تبلیغ کرد و نتیجه مطلوب گرفت. منشاء این تفکر نیز بعضا موفقیت های مقطعی برخی از فعالان شناخته شده در اطرافمان است. اما کمتر کسی می داند که اصول انجام برنامه ریزی تبلیغات در شبکه های اجتماعی به چه شکل است و چگونه به درستی می توان در این رسانه ها تبلیغ سفارش داد. متغیرهای بسیاری مانند بودجه در تبلیغات در هر رسانه ای موثر است. اما بدیهی است که تامین بودجه هنگفت برای تبلیغات، ضامن موفقیت نیست. کلید اصلی موفقیت در برنامه های تبلیغاتی ولو با 100 هزار تومان بودجه مصرفی، هدفگذاری دقیق مخاطبین و طراحی مناسب پیام برای تاثیرگذاری بر آنها در زمان مناسب است.
موثرترین کانالهای تبلیغات b2bموسسه ای به نام CMI (Content Marketing Institue) هر ساله آماری برای فعالیت برندها در حوزه بازاریابی محتوایی (Content Marketing) منتشر می کند که این اطلاعات در غرب بسیار معتبر به شمار می آید و بر اساس آن برنامه ریزی های گسترده ای در کمپین های دیجیتال مارکتینگ صورت می پذیرد.

نوشته ها مرتبط

افزایش بازدید سایت و... در این مطلب می خواهم وبسایتی را معرفی کنم که با 6.2 میلیون بازدیدکننده، محلی بسیار معتبر و درجه یک برای انتشار محتواهای مفید شما و منبعی مناسب برای اف...
نظرات کاربران تا 18%... بازاریابی دیجیتال فرآیندی بسیار جذاب و پر از تعامل در مقیاس جهانی است که شرکت و برندها را همچون گردابی به درون می کشد بی آنکه خواسته باشند در این فضا ...
سه قانون طراحی تبلیغ... برای تبلیغات در اینستاگرام چه از پیج های پربازدید استفاده کنید و یا چه از Instagram Ads، باید سه قانون اصلی را حتما در نظر بگیرید. این سه قانون در همه...
استراتژی تبلیغات در ... طبق آخرین آماری که توسط وبلاگ رسمی اینستاگرام منتشر شده است، این شبکه اجتماعی اشتراک تصاویر، بالغ بر 800 میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد که قریب به 50...
تبلیغات در اینستاگرا... به نظر شما چرا باید در اینستاگرام تبلیغ کرد؟ قبل از شروع موضوع بحث، بهتر است سری به اعداد و ارقام کاربران ایرانی در اینستاگرام طی تحقیقات موسسه TechRa...

طبق اطلاعات منتشر شده از تحقیقات این موسسه در سال 2016، از میان کسانی که مشغول به اجرای برنامه های بازاریابی در سطح B2B (Business to Business) هستند، 51% معتقدند که تبلیغات در شبکه های اجتماعی یک از موثرترین متدهای تبلیغات است و خروجی آن نسبت به بودجه در نظر گرفته شده بسیار شگفت آور است. 47% از آنها نیز معتقدند رپورتاژ پست بسیار موثر تر از تبلیغ است. البته هر دو دسته هر دو شیوه ذکر شده را “باید” تلقی می کنند و می گویند که هر دو متد در کنار یکدیگر اثر بخشی مناسب روی مخاطبان هدف را ایجاد می کند. با این حال کارشناسان دیجیتال مارکتینگ همواره به دنبال شیوه های جدید جلب توجه مخاطبانشان در شبکه های اجتماعی می گردند و این پایان کار نیست.
اما در ایران با توجه به نحوه فعالیت کاربران، عمدتا برنامه های تبلیغاتی به سه شبکه اجتماعی Facebook و Instagram برای سطح عمومی تر از کاربران و Linkedin و Twitter برای مخاطبان حرفه ای تر محدود شده است.
همچنین بر خلاف اروپا و امریکا، ابزار پیام رسان Telegram در ایران بسیار محبوب بوده و تقریبا می توان گفت تمام کاربران گوشی های هوشمند در ایران از خدمات این ابزار روسی استفاده می کنند.
در ادامه به تبلیغات در اینستاگرام را به صورت کلان بررسی می کنیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی